Skip to content

PASSBESKRIVNINGAR

FAMILJEFYS: Lekfull träning för hela familjen.

RÖRLIGHET FAMILJ 30MIN: Väck igång kroppen med sköna rörlighetsövningar.

LÖPLEK/LEKFYS 30MIN: Lekfull löpning med fysinslag för hela familjen.

BÅLBRÄNNARE 20MIN: Kort effektivt styrkepass med fokus på bålen.

MORGONJOGG 25MIN: Vi väcker kroppen med en lugn jogg tillsammans.

HINDERBANA: Lekfullt för både stora och små.

CIRKELTRÄNING 45MIN: Styrketräning med kroppsvikt & redskap. Vi jobbar på tid utefter våra egna förutsättningar.

SVETTFEST: Fartfyllt & roligt med hög svettfaktor. Arbetar med kroppsvikt i olika styrkeövningar.

SAMARBETSBINGO:2 och 2 får ni varsin bingobricka där ni tillsammans jobbar för att klara respektive ruta och vi är alla nyfikna på vem som får första raden.

LUGN MORGONYOGA: Exakt vad det låter som. Mjukt låter vi kropp och sinne vakna till en ny dag men enkla liggande, sittande och stående övningar. Känner du dig ovig och ogymnastisk? Perfekt, för INGA sådana moment förekommer och passar perfekt för dig som känner dig osäker på om yoga är något för dig.

YINYOGA: En återhämtande yogaform där vi ligger eller sitter i mer eller mindre stretchande positioner under 3-5 minuter och använder filtar, klossar och bolster för att göra det bekvämt obekvämt. Två av passen kommer att avslutas med korta meditationer. Kom och testa.

PULABÅGE: Tänk skidskytte. Fast du får springa och skjuta pilbåge.

TREKAMP VID LÄGERELDEN: Lekfulla utmaningar som passar hela familjen. Från ca 6 år och uppåt.

LÄNGDSKIDSFYS: Låt dig inspirereras i hur du kan bygga en stark kropp som tål många timmar i skidspåren. Passet är upplagt som cirkelträning och även om det är inriktat mot längdskidsmusklerna så passar det även dig som inte åker längdskidor. Men som coach Jimmy brukar säga, alla är bi längdskidåkare innerst inne.


Följ oss på Instagram

Dagliga uppdateringar om vad som händer hos oss på Camp Järvsö Hotell & Konferens hittar du på Instagram. Från stort till smått inom aktiviteter, natur, mat och mycket mera.